(crime record) Alicja Tysiac

Kobieta zarabia pieniadze na tym ze chciala by jej corka sie nie urodzila, a panstwo jej na to nie pozwolilo. Jej corka zyje tylko i wylacznie dzieki temu. Mam nadzieje ze powie ona kiedys doroslej corce w oczy “chcialam cie zabic ale mi nie pozwolili”. Mozna popierac aborcje, ale nawet wtedy zarabianie na checi zabicia swojego dziecka uwazam za obrzydliwe. Ona nie kocha swojej corki, bo gdyby ja kochala to ta milosc bylaby dla niej wazniejsza niz to ze przez nia pogorszyl sie jej wzrok. Pewnie patrzac na corke czuje nienawisc, ze przez nie i z jej winy gorzej widzi. To jest obrzydliwe.

———- ja stanełam przed podobnym dylematem, bedac w ciazy, tyle, ze to było ponad 30 lat temu i mnie lekarz na izbie przyjec w szpitalu jak zachorowalam powaznie na nerki sam zaproponowal aborcje, bo skuteczne wyleczenie mnie wiazalo sie z zastosowaniem silnych leków—nie zawahalam sie ani chwili, a mialam wtedy tylko 21 lat, odmowilam aborcji i nigdy nawet mi nie przyszlo na mysl, żeby załować tej decyzji !! Poźniej całe zycie chorowalam i dalej choruje na nerki, jedna juz nie dziala, ale mam ukochanego syna, ktory jest najwiekszym szczesciem jakie mnie spotkalo w zyciu……..

no I znalazla sobie sposob na zarabianie pieniedzy.Nazwisko calkiem pasuje do niej.Mysle,ze teraz sobie kupi tyle prezerwatyw I tabletek antykoncepcyjnych ,ze juz w konsku nigdy nikogo nie bedzie chciala skrzywdzic.Paskudna baba.

Ocenę postępowania tej osoby pozostawmy Bogu. Nie wiemy, jaki jest zamiar Boga względem niej. Bóg potrafi zło w dobro zamienić i każdemu daje wybór. Poczekajmy. Nie sądźcie abyście nie byli sądzeni.

Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/polska/news-terlikowski-przegral-z-tysiac-zaplaci-za-moralna-obrzydliwos,nId,1038601#commentsZoneList?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome

https://1planet1home.wordpress.com/2013/10/05/18-za-prawie-wszelkie-niepowodzenia-w-zwiazku-czlowieka-z-kobieta-odpowiadaja-kobiety-bo-postepuja-nieludzko/

…..Byłam ślepa i poparzona, powinnam być martwa, ale urodziłam się żywa. W akcie urodzenia mam napisane: «urodzona w trakcie aborcji», a poniżej jest podpis lekarza, który tę aborcję przeprowadzał” – mówi Gianna w filmie nagranym na płytę. Jej matka, mając 17 lat, zdecydowała się na aborcję w połowie 7. miesiąca. Dostała zastrzyk z roztworem soli i substancji powodujących skurcze macicy. Ta zabójcza mieszanka wyżera płuca i skórę dziecka, a macica po kilku godzinach wydala martwe ciałko. W tym przypadku dziecko cudem przeżyło. Zostało adoptowane. Po kilkunastu miesiącach wykryto u niego porażenie mózgowe, będące wynikiem niedotlenienia mózgu podczas zabiegu. Lekarze prognozowali, że Gianna nie będzie mogła nawet podnieść głowy. Dziś jeździ po całym świecie, głosząc ewangelię życia. – Kiedy słyszę, że należy dopuścić aborcję w sytuacji, gdy dziecko może być upośledzone, to w moim sercu rozgrywa się horror. Cóż to za arogancja silnych, którzy chcą decydować, kto może żyć, a kto nie?! A przecież tym, co ich samych utrzymuje przy życiu, jest miłosierdzie Boga, nawet jeśli oni Go nienawidzą – mówi Gianna w amerykańskim Kongresie i w brytyjskim Parlamencie

Niekarany w Polsce proceder aborcji- Stop aborcji eugenicznej

https://1planet1home.wordpress.com/2013/09/22/niekarany-w-polsce-proceder-aborcji-stop-aborcji-eugenicznej/