Szpiegostwo : telefon komórkowy, komputer, tablet

Darowizna dla Cryptome archiwum plików od czerwca 1996 r. do chwili obecnej
06 październik 2013

Szpiegostwo Ubiquity: telefon komórkowy, komputer, tablet

http://www.nytimes.com/2013/10/06/technology/selling-secrets-of-phone-users-
do advertisers.html

Sekrety sprzedaży użytkownikom telefonów Kodeks

Claire KAIN MILLER i SOMINI Sengupta

Opublikowano: 05 października 2013

SAN FRANCISCO – Gdy tylko fryzjerzy i barmani znał sekrety ludzi.

Teraz, smartfony wiedzieć wszystko – gdzie ludzie, co sprawdzić, co kupują, co robią dla zabawy, a kiedy idą do łóżka. Dlatego reklamodawcy i firmy technologiczne, takie jak Google i Facebook, znajduje nowe, wyszukane sposoby śledzenia ludzi na ich telefony i dotrzeć do nich z zindywidualizowanych, reklam hypertargeted. I robią to bez cookies, te małe fragmenty kodu, które następują użytkowników wokół Internetu, ponieważ pliki cookie nie działa na urządzeniach mobilnych.

Obrońcy prywatności obawiają się, że konsumenci nie zdają sobie sprawy, jak wiele z ich prywatnych informacji jest na ich telefony i ile jest podatny po prostu pobierania i korzystania z aplikacji, wyszukiwanie w sieci mobilnej lub nawet po prostu się o codziennym życiu z telefonem w kieszeni. A ten nowy nacisk na śledzenie użytkowników przez ich urządzeń i zwyczajów internetowych jest na tle porywający debacie publicznej na temat prywatności i ochrony rządu.

W środę Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego potwierdziła, że ​​zebrał dane z telefonów komórkowych wież w 2010 i 2011, aby zlokalizować telefonów komórkowych Amerykanów, choć powiedział, że nigdy nie korzystałem z informacji.

“Ludzie nie rozumieją, śledzenie, czy to w przeglądarce lub urządzeniu przenośnym, a nie mają żadnego wglądu w praktyki robimy,” powiedział Jennifer Król, który studiuje prywatności na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley i doradzał Federal Komisji Handlu na telefon śledzenia. “Nawet jako tech zawodowych, często trudno jest oddzielić to, co się dzieje.”

Most zwodzony jest jednym z kilku nowych firm, że zorientowali się, jak śledzić ludzi bez plików cookie, a także ustalić, że telefon komórkowy, komputer praca, domowy komputer i tablet należą do tej samej osoby, nawet jeśli urządzenia nie są w żaden sposób powiązane. Przed, logując się na nowe urządzenie przedstawione reklamodawcom z czystym kontem.

“Jesteśmy obserwując swoje zachowania i połączenie profilu na urządzeniach mobilnych”, powiedział Eric Rosenblum, dyrektor ds. operacyjnych w zwodzony. Ale nie nazywaj go śledzi. “Tracking jest brzydkie słowo,” powiedział.

Most zwodzony, założona przez byłego naukowca danych Google, twierdzi, że dopasowane 1500000000 urządzeniom w ten sposób, co pozwala dostarczać reklamy na telefon komórkowy na podstawie stron internetowych osoba odwiedziła na komputerze. Jeśli badania wczasy na Mazurach na pulpicie roboczym, można było zobaczyć reklamę Hawaii, że noc na Twojej telefon.

Dla reklamodawców, dogłębna wiedza użytkowników od dawna obietnica telefonów komórkowych. Ale dopiero teraz są liczne usługi mobilne reklamy, że większość ludzi nigdy nie słyszało o – jak Most zwodzony, Flurry, Velti i SessionM – wykorzystanie tej wiedzy, w dużej mierze w oparciu o monitorowanie aplikacji używamy i miejsca idziemy. To sprawia, że ​​coraz trudniej dla użytkowników telefonów komórkowych, aby uciec przed wzrokiem prywatnych firm, czy firmy ubezpieczeniowe i szewców.

Ostatecznie tech gigantów, którego głównym przedmiotem działalności jest sprzedaż reklam, zyskać. Reklamodawcy korzystający z nowych telefonów metod śledzenia m.in. Ford Motor, American Express, wierności, Expedia, quiznos i Groupon.

“W dawnych czasach kierowania reklam, dajemy im listę stron i chcemy powiedzieć:” Kobiety 25 do 45, “powiedział David Katz, były szef działu telefonów komórkowych w Groupon i teraz na fanatyków sportów towar sklep internetowy. “W nowym wieku, w zasadzie powiedzieć:” Idź po nas użytkowników. ”

W tych dawnych czasach – tylko w zeszłym roku – cyfrowe reklamodawcy oparła się głównie na plikach cookie. Ale cookies nie dołączyć do aplikacji, dlatego nie działają dobrze na telefonach komórkowych i tabletach. Cookies z reguły działają na mobilnych przeglądarek, ale nie śledzić ludzi z przeglądarki telefonu do przeglądarki komputera. IPhone telefony bloki Safari przeglądarki plików cookie innych firm w ogóle.

Nawet na komputerach PC, ciasteczka straciły wiele ze swojej przydatności do reklamodawców, głównie z powodu blokujących cookies.

W odpowiedzi na ten problem, Interactive Advertising Bureau rozpoczęła grupę do zbadania przyszłości cookie i alternatywy, wywołanie obecnego reklama online “jest przegrana-przegrana sytuacja dla reklamodawców, konsumentów, wydawców i platform.” Ostatnio Google rozpoczął rozważa tworzenia anonimowego identyfikatora przywiązane do swojej przeglądarki Chrome, które mogą pomóc kierują reklamy oparte na sieci Web historii użytkownika przeglądającego.

Dla wielu reklamodawców, ciasteczka stają się bez znaczenia i tak, bo chcą dotrzeć do ludzi na swoich urządzeniach mobilnych.

Jednak reklamy w telefonach ma swoje granice.

Na przykład, do tej pory reklamodawcy nie było sposobu, aby wiedzieć, czy ogłoszenie widziałem na telefon spowodował wizyty w witrynie internetowej na komputerze. Oni również nie byli w stanie połączyć profile użytkowników w różnych urządzeniach, a nawet w tym samym urządzeniu, jak użytkownicy skakać z sieci mobilnej do aplikacji.

Bez zaawansowanej śledzenia, “prowadzenie reklamy mobilnej jest jak wyrzucanie pieniędzy przez okno. Jest gorzej niż kupowanie reklam telewizyjnych “, powiedział Ravi Kamran, założyciel i dyrektor naczelny Trademob, mobile marketing aplikacja i usługa śledzenia.

Dlatego właśnie serwis, który łączy wiele urządzeń z jednego użytkownika jest tak ważne dla marketerów.

Most zwodzony, który został założony przez Kamakshi Sivaramakrishnan, dawniej w AdMob, Google sieci reklamowej mobile, ma partnerstwa z różnych wydawców online i wymiany reklam. Są wysłać partnerów powiadomienie za każdym razem, gdy użytkownik odwiedza witrynę sieci Web lub aplikacji mobilnych, które są uważane za okazję pokazać reklamę. Most zwodzony zegarki powiadomienia dla wzorców zachowań i wykorzystuje modelowanie statystyczne, aby określić prawdopodobieństwo, że kilka urządzeń mają tego samego właściciela i przypisać tej osobie anonimowy identyfikator.

Więc jeśli ktoś regularnie sprawdza app wiadomości na telefon w łóżku każdego ranka przegląda tę samą stronę Wiadomości z laptopem w kuchni, wizyty z tego laptopa w biurze godziny później i wraca tej nocy na tabletki w tym samym domu, Most zwodzony stwierdza, że ​​urządzenia te należą do tej samej osoby. A jeśli ta osoba zakupy na bilety lotnicze w pracy, Most zwodzony mógł wykazać, że osoba reklamy linii lotniczych na tablecie wieczorem.

Pani Sivaramakrishnan powiedział jej lokalizowanie było tak dokładne, że może pokazać małżonków różnych, spersonalizowanych reklam na tablicy ich akcji. Przed, powiedziała: “Kierowanie reklam była o urządzeniach nie użytkownikom, ale ważniejsze jest, aby zrozumieć, kim użytkownik jest.”

Podobnie, jeśli używasz aplikacji dla Google Chrome, Facebook czy Amazon na telefon, te firmy mogą śledzić to, czego szukać, kupić lub ogłosić całej urządzeń, gdy jesteś zalogowany

Inne firmy, jak Flurry, poznać ludzi przez aplikacje, z których korzystają.

Flurry osadza swoje oprogramowanie w 350.000 aplikacji na 1,2 miliarda urządzeń, aby pomóc deweloperzy aplikacji śledzenia rzeczy jak użytkowania. Jego oprogramowanie śledzące pojawia się na telefonie automatycznie, gdy ludzie pobrać te aplikacje. Flurry niedawno wprowadziła rynek czasu rzeczywistego ogłoszenia wysłać reklamodawcom anonimowej profil użytkowników w momencie ich otworzyć aplikację.

Profile są tak szczegółowe jak zamożnych moli książkowych, którzy są właścicielami małych firm lub nowych matek, którzy podróżują w celach biznesowych i jak ogród. Firma ma jeszcze konkretnych danych na temat użytkowników, że nie ma jeszcze korzystać z powodu kwestii prywatności, powiedział Rahul Bafna, dyrektor Flurry.

Bezprzewodowe przewoźnicy wiedzieć jeszcze więcej o nas z naszych kodów pocztowych do domu, jak, ile czasu spędzamy w aplikacjach mobilnych i które strony odwiedzamy na mobilnych przeglądarek. Verizon ogłosił w grudniu, że jego klienci mogą zezwolić na to, aby dzielić się takimi informacjami z reklamodawcami w zamian za kupony. AT & T ogłosił, tego lata, że ​​rozpocznie sprzedaż zagregowane dane klientów do marketerów, oferując jednocześnie drogę do rezygnacji.

Ani państwo, ani prawo federalne zakazuje zbierania lub wymianę danych przez osoby trzecie. W Kalifornii, deweloperzy aplikacji są wymagane, aby opublikować politykę prywatności i jasno określić, jakie informacje zbierają i jak dzielić. Mimo to, że pozostawia wiele tajemnicę dla zwykłych użytkowników telefonów komórkowych.

Original English text:

http://cryptome.org/2013/10/spying-ubiquity.htm

One thought on “Szpiegostwo : telefon komórkowy, komputer, tablet”

  1. Pingback: Polecenia Windows

Comments are closed.