Istnieją tacy “lekarze”, którzy najchętniej nie czekaliby, tylko takie osoby w śpiączce “rozebraliby na części”, żeby było co przeszczepiać.

Istnieją tacy “lekarze”, którzy najchętniej nie czekaliby, tylko takie osoby w śpiączce “rozebraliby na części”, żeby było co przeszczepiać.
A oglądaliście film “Coma” sprzed już prawie 40 lat? Prorok chyba jakiś napisał tę powieść, na podstawie której go nakręcono.

http://m.onet.pl/wiadomosci/warszawa,nq6xl

Kolejna osoba wybudziła się ze śpiączki w Klinice “Budzik”. Pacjentką była 16-letnia Klaudia, która w marcu została potrącona przez samochód. To trzecia osoba, która wybudziła się ze śpiączki – informuje rmf24.pl.

Klaudia w swoje szesnaste urodziny została potrącona przez samochód. Od tamtego czasu przebywała w śpiączce. W połowie lipca trafiła do Kliniki “Budzik”.

To kolejna osoba wybudzona ze śpiączki w Klinice w ciągu ostatnich miesięcy – czytamy na stronach rmf24.pl.

“Budzik” to pierwszy w Polsce szpital dla dzieci przebywających w śpiączce, po ciężkich urazach mózgu. Działa przy Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie. Pacjentów przyjmuje od lipca i już osiąga ogromne sukcesy.

WIECEJ INFO:

https://1planet1home.wordpress.com/2013/10/17/ewa-blaszczyk-nie-oddam-swoich-organow/

http://pl.m.wikipedia.org/wiki/Przeszczepianie_narz%C4%85d%C3%B3w

To jest prawda ja jakieś 3 tygodnie przedtą akcją widziałem na rejowieckiej białego forda galaxy niby to jest jakiś ambulans na tablicah rejstracyjnch o LPA i zapytałem kolegi do czego on służy to odpowiedział mi że on przewozi organy na ukraine i to by się wszystko zgadzało i jak siostra mi o tym powiedziała to dopiero skojażyłem a więc uważajće. …..