Swiatlo-zarowki czyli nowa (nie od dzisiaj) propaganda oswietleniowa kartelu EU

(zdjecie >okno Londyskiego (GB) COTAGE na peryferiach, gdzies w strefie 6

image

Niech mi ktoś wyjaśni jedną sprawę…W piwnicy mojego bloku a konkretniej w mojej piwnicy palą się dwie żarówki .Pierwsza którą wkręcił mój ojciec w 1981 roku do dziś świeci i ma się świetnie podczas kiedy druga którą wymieniam już siódmy albo dziesiąty raz na przełomie 5 lat ciągle po upływie kilku miesięcy jest do wyrzucenia…Są na tym samym obwodzie i gdyby pierwotnie zamontowana nie stłukła by się przypadkowo pewnie obie do dziś dnia by świeciła.Jak to jest,że nowe to chu..we a stare trzyma standardy? Stara to POLAM-PIŁA a nowe to raz osram raz philips i inne cuda.Czy coś jest na rzeczy? Może ktoś ma podobne doświadczenia?

image

Wyrzucilam wszystkie zarowki energoszczedne i wrocilam do tradycyjnych i o dziwo place za prad tyle samo ale najwazniejsze ze przestalam miec problem ze wzrokiem.3 zarowki w zyrandolu po 20 zl i coroczna wymiana bo sie ciagle przepalaly i jeszcze problem ze wzrokiem ot i cala energooszczednosc.Zrobilam zapas zarowek zwyklych na kilka lat.

Czy ja dobrze zrozumiałem? Kupuję LED-y Philipsa, montuję je u siebie, i za to, że je kupiłem i zamontowałem, to muszę Philipsowi płacić 5%? A z jakiej racji? Nawet, jeśli te LEDy potem odsprzedam komuś razem z całą lampą. To co im do tego?

Żarówki “energooszczędne” !!.?.O ile więcej energii zużywa się do ich produkcji?Ile rtęci rozsiewa wiatr ze zbitych świetlówek?.Jednym słowem wielki przekręt – unijny zresztą.Słuchajcie unii a wyjdziecie na żebraków.

Nikt nie słyszał o aferze żarówkowej? Obejrzyjcie, polecam a dowiecie się dlaczego dzisiejsze oświetlenie “blednie”. Okradanie społeczeństwa taki jest w tym cel.

…am pierwszą żarówkę ledową philipsa ma 19 lat i swieci nadal tylko dłuzej trwa rozgrzanie w tamtym czasie płacone było za nia 500 000 zł czyli na nowe 50 zł a najnizsza krajowa była 2 700 000 zł ,sami policzcie ile kosztuje dobra żarówka,i dalej ciagnie te 18 watt wdł wskazan miernika a teraz badziewia energooszczedne tylko z nazwy zostały

Skoro Philips nie opatentował w Polsce “swoich” wynalazków to wara mu od polskich producentów oświetlenia. To jest własnie Unia Europejska.Sami nie możemy decydować we własnych sprawach. Wprowadźcie jeszcze EURo to dojdzie jeszcze ograniczenie wolności finansowej państwa i można likwidować Min.Finansów,Sejm,Senat. O wszystkim będzie decydować porąbana Brukselka.

http://finanse.wp.pl/kat,1034079,wid,16248034,mopinie.html