Przez chwile pomyslalem ze to mogla byc….

http://www.prisonplanet.com/fox-admits-to-planting-political-brainwashing-in-popular-tv-shows.html

W TV MEDIACH POKAZUJA DZIWNE NEGATYWNE INFORMACJE, …. TEGO TYPU #INFO#, … WYWOLUJA DZIWNE SKOJARZENIA, HMM…. Tv pierze umysly milonow ludzi….  KAZDEGO DNIA!!

image

PONIZEJ SOROWE TLUMACZNIE TRANSLATORA:

Fox przyznaje Sadzenie Pranie mózgu politycznych w popularnych programach telewizyjnych

Korporacja chwali “Wkładanie wiadomości” na temat globalnego ocieplenia do hit pokazuje jak The Simpsons, 24, Prison Break i Family Guy

Paul Joseph Watson
Prison Planet.com
Piątek, 06 marca 2009
Ruperta Murdocha koncern Twentieth Century Fox przyznał się do sadzenia w jej pranie mózgu politycznego popularnych programów telewizyjnych na całym świecie, a nawet może się poszczycić, że jest dumny z tego faktu.
Corporate video obecnie prezentowane na innej części imperium medialnego Murdocha, MySpace.com, pokazuje Fox kierownictwo i gwiazdy jej powszechnie uznawanych pokazy chwalenie się, jak wykorzystują platformę hit pokazów, które są nadawane na całym świecie do implantów wiadomości o rzekomym zagrożeniu globalne ocieplenie.
To nie jest pierwszy raz, był entuzjastyczny Fox w propagandizing dla zakładu. W 2003 roku, sam Rupert Murdoch przyznał , że korporacja “próbował” pomóc administracja Busha sprzedać wojnę w Iraku.
Tekst towarzyszący stany wideo “, w 2006 roku News Corp wyruszył w firmie szerokiej inicjatywy w celu zmniejszenia wielkości emisji dwutlenku węgla.”
Urządzenia, dzięki którym ta “inicjatywa” zostało przeprowadzone następnie jasno przez mnóstwo klipów z najbardziej popularnych programów Foxa – Simpsonowie, King of the Hill, Family Guy, Prison Break – które są ładowane z wiadomości o globalnym ociepleniu i trzeba coś z tym zrobić.
Dvertisement

“Co możemy zrobić na poziomie praktycznym, aby zacząć różnicę”, pyta jeden z dyrektorów, zanim kolejne odpowiedzi: “Największą rzeczą, którą zrobiłem jest wstawienie wiadomości o środowisku, do niektórych z naszych treści.”
Innymi słowy, Fox rozpoczęła kampanię, która umyślnym tylko można było zrobić z koordynacji scenarzystów każdego programu, aby zmusić ludzi do zaakceptowania pseudonauki globalnego ocieplenia poprzez pranie mózgu je do przyjęcia go jako rzeczywistość . Zostało to osiągnięte przez tkanie w wiadomości o zmianach klimatu i konieczności popularnych postaci w telewizji pokazuje objąć konkretnych najemców manifestu globalnego ocieplenia.
(Artykuł kontynuuje PONIŻEJ)

“Najbardziej skutecznym sposobem możemy komunikować zobowiązanie w imieniu naszej firmy, była zmiana praktyki w produkcji, jak również praca w wiadomości na temat globalnego ocieplenia, o zmianach środowiskowych, o wzmocnienie pozycji obywateli, aby wziąć odpowiedzialność”, mówi Fox Przewodniczący Dana Walden.
Jesteśmy również traktowane do wywołujących wymiocin oczach Kiefer Sutherland, który gra tortury miłości Jack Bauer w 24, brzmiący o prawdziwych jako 3 dolarów czyta się teleprompter o jak Fox zobowiązała się do ograniczenia emisji dwutlenku węgla jego “” .
To ponownie pokazuje, że przyjęcie globalnego ocieplenia jako rzeczywistości przez ogół społeczeństwa nie jest realizowane jako reakcji organicznej naukowo udowodnionego zagrożenia, ale przez propagandzistów sztucznie świnka-kopii mantrę klimatu na odwrocie fikcyjnej Telewizyjne biernie wchłania przez ludzi w ich miliony.
Jest to kluczowe, ponieważ w procesie, że mózgi ludzi poddawane podczas ich oglądania telewizji. Wiadomości polityczne wszczepione w fikcyjnych programów telewizyjnych zawsze będą mieli przychylne przyjęcie.
Zgodnie z art Associated Content , “Badania wykazały, że oglądanie telewizji powoduje niskie fale alfa w mózgu człowieka. Fale alfa są fale mózgowe od 8 do 12 Hz. i są często związane z spokojnych stanów medytacyjnych, a także stanów mózgu związanych z sugestie. ”
Doświadczenia wykazały, że mniej niż jedna minuta po widza zaczyna oglądać telewizję, mózg przełącza się z poziomu świadomości beta, związane z aktywnym i logicznego myślenia, do poziomu alfa, co jest związane z bierną akceptacją i sugestie. To dlatego reklamodawcy wydają miliardy rocznie na reklamach, jak i lokowania produktu w telewizji pokazuje się.
Skala co Fox przyznaje tu jest oszałamiająca, a fakt, że nawet się pochwalić, co robią do wiary. Jako Darryl Mason ironicznie komentuje : “nigdy nie zdałem sobie sprawę, jak bardzo bym dowiedział się o tragicznych zagrożeń globalnych ocieplenie wywołane zmianami klimatu po prostu oglądając ogromnie popularne na całym świecie rozrywek Murdoch / Fox jak The Simpsons i 24 “.
Miliony ludzi nie tylko w Ameryce, ale na całym świecie są wykształceni, a raczej reedukacji, o bardzo skomplikowanej i bardzo dyskusyjny temat globalnego ocieplenia, nie przez uzasadnionej debaty publicznej między zwolenników i sceptyków, ale poprzez fikcyjne animowane, komedie i pokazy teatralne produkowane przez korporację monolitycznej ma swoje macki, które głęboko osadzone w tym samym zakładzie, która próbuje sprzedać globalnego ocieplenia w celu wprowadzenia podatku od emisji CO2 i regulowania życia ludzi.